System wsparcia wdrożony

System wsparcia wdrożony

Od dzisiaj na stronie „Wsparcie” (menu do niego jest na każdej podstronie w menu górnym) znajduje się narzędzie do zgłaszania ewentualnych problemów.

To narzędzie powinno być dużo efektywniejsze niż odpisywanie na e-mail.

W jednym miejscu Ty jako użytkownik, a ja jako support cały czas widzimy wszystkie zgłoszone przez Ciebie sprawy, widzimy ich status, kiedy został zgłoszony,  możesz oczywiście dodawać też nowe zgłoszenia. Dzięki temu systemowi mamy pewność, że nic nie zostanie pominięte.

TopSeoMasterclass-wsparcie

 

Aby dodać nowe zgłoszenie kliknij „Utwórz nowe zgłoszenie”

TopSeoMasterclass-dodawanie-zgloszenia

Określ temat problemu
TopSeoMasterclass-dodawanie-zgloszenia-temat

 

Opisz dokładnie na czym polega problem i podaj niezbędne linki.

TopSeoMasterclass-dodawanie-zgloszenia-opis-problemu

Przypisz zgłoszenie do odpowiedniej kategorii tematycznej, abyśmy wiedzieli czego dotyczy Twoje zgłoszenie.

TopSeoMasterclass-dodawanie-zgloszenia-kategoria

 

Określ priorytet zgłoszenia w zależności od tego na ile jest to pilna sprawa.

TopSeoMasterclass-dodawanie-zgloszenia-priorytet

 

Jeśli potrzeba to załącz niezbędne pliki np. printscreeny.

TopSeoMasterclass-dodawanie-zgloszenia-opis-zalacznik

Gdy wypełniłeś wszystkie pola kliknij przycisk „Dodaj zgłoszenie”

TopSeoMasterclass-dodawanie-zgloszenia-dodaj-zgloszenie

Gdy przejdziesz do zakładki „Zgłoszenia” zobaczysz wszystkie dotychczas zgłoszone problemy.

TopSeoMasterclass-lista-zgloszen

 

Pozdrawiam
Sławek Gdak
Twój Seo Coach

Leave A Response

* pole wymagane