Od dzisiaj na stronie „Wsparcie” (menu do niego jest na każdej podstronie w menu górnym) znajduje się narzędzie do zgłaszania ewentualnych problemów.
To narzędzie powinno być dużo efektywniejsze niż odpisywanie na e-mail.
W jednym miejscu Ty jako użytkownik, a ja jako support cały czas widzimy wszystkie zgłoszone przez Ciebie sprawy, widzimy ich status, kiedy został zgłoszony, możesz oczywiście dodawać też nowe zgłoszenia. Dzięki temu systemowi mamy pewność, że nic nie zostanie pominięte.
Aby dodać nowe zgłoszenie kliknij „Utwórz nowe zgłoszenie”
Opisz dokładnie na czym polega problem i podaj niezbędne linki.
Przypisz zgłoszenie do odpowiedniej kategorii tematycznej, abyśmy wiedzieli czego dotyczy Twoje zgłoszenie.
Określ priorytet zgłoszenia w zależności od tego na ile jest to pilna sprawa.
Jeśli potrzeba to załącz niezbędne pliki np. printscreeny.
Gdy wypełniłeś wszystkie pola kliknij przycisk „Dodaj zgłoszenie”
Gdy przejdziesz do zakładki „Zgłoszenia” zobaczysz wszystkie dotychczas zgłoszone problemy.
Pozdrawiam
Sławek Gdak
Twój Seo Coach
Leave A Response