LEKCJA 2
Ty jako klient |
INFORMACJE O LEKCJI
OPIS LEKCJI
Z tej metody pozyskiwania linków może skorzystać każdy, a bazuje ona na udzieleniu opinii firmie z której usług, lub produktów korzystasz dosłownie na co dzień.
Druga przedstawiona w tej lekcji przeze mnie metoda wymaga większego zaangażowania i służy do pozyskiwania raczej tylko tematycznych linków, ale dzięki temu nie dość, że zapewnimy sobie content na naszą stronę to jeszcze możemy liczyć na darmowe próbki produktów od ich producentów.
Pokażę Ci jak krok po kroku wdrożyć tę metodę wraz z e-mailem jaki masz wysłać do właścicieli produktów, które chcesz opiniować.
Kliknij tutaj >> i skorzystaj z 4 nowych bonusów dołączonych do tej lekcji.
Już w przyszłym miesiącu w bonusie dostęp do 1,5 godzinnego szkolenia z audytów seo!
LISTA ZADAŃ DO WYKONANIA
CZEGO SIĘ DZIŚ DOWIESZ?
- Jak wykorzystać produkty codziennego użytku do pozyskiwania linków?
- Kiedy umieszczać opinie na swojej stronie, a kiedy nie?
- Jak pisać wiarygodne opinie?
- Jak napisać e-mail, aby otrzymać odpowiedź?
W NASTĘPNYCH LEKCJACH
- Metoda znana, ale nie koniecznie poprawnie wykorzystywana. Wiele osób bardzo ją bagatelizuje, a potrafi generować niemało ruchu, a także zbudować nasz wizerunek w branży.
- Druga metoda to darmowa reklama w czystej postaci. Zyskasz link, rozgłos, opinie.
- Ostatnia metoda dla bardziej doświadczonych osób, które nie boją się pokazywać publicznie 🙂
POMOC

Sławek Gdak
Jeśli masz jakiekolwiek pytanie dotyczące lekcji możesz napisać o tym na naszej tajnej grupie na facebooku >>, albo też zgłosić sprawę do systemu wsparcia >>.
2 komentarze
Kamil Koziński
13 listopada, 2017czy linki sherowane na fb mają jakąś wartosc dla google? wiele firm ma zamknietą formę strony bez opcji bloga czy aktualnosci gdzie mogliby dodac linka cyz wpis. Najczesciej jedyną opcją jest ich fanpage ale mam wrazenie ze google traktule fb (jako konkurencje) po macoszemu jak nofollow.
Sławek Gdak
13 listopada, 2017Kamil bez sensu produkować content na Facebooku. Nie jest indeksowane, nie będzie Ci generować ruchu z Google i jak Google strzeli focha zamknie Ci FanPage, a Ty zostaniesz z niczym.