LEKCJA 2

Ty jako klient

Poziom1-lekcja2-ty-jako-klient-optymalizacja from Blog.Gdaq.PL on Vimeo.

OPIS LEKCJI

Z tej metody pozyskiwania linków może skorzystać każdy, a bazuje ona na udzieleniu opinii firmie z której usług, lub produktów korzystasz dosłownie na co dzień.

Druga przedstawiona w tej lekcji przeze mnie metoda wymaga większego zaangażowania i służy do pozyskiwania raczej tylko tematycznych linków, ale dzięki temu nie dość, że zapewnimy sobie content na naszą stronę to jeszcze możemy liczyć na darmowe próbki produktów od ich producentów.

Pokażę Ci jak krok po kroku wdrożyć tę metodę wraz z e-mailem jaki masz wysłać do właścicieli produktów, które chcesz opiniować.

Kliknij tutaj >> i skorzystaj z 4 nowych bonusów dołączonych do tej lekcji.

Już w przyszłym miesiącu w bonusie dostęp do 1,5 godzinnego szkolenia z audytów seo!

LISTA ZADAŃ DO WYKONANIA

2 komentarze

  • Kamil Koziński

    Odpowiedź Odpowiedź 13 listopada, 2017

    czy linki sherowane na fb mają jakąś wartosc dla google? wiele firm ma zamknietą formę strony bez opcji bloga czy aktualnosci gdzie mogliby dodac linka cyz wpis. Najczesciej jedyną opcją jest ich fanpage ale mam wrazenie ze google traktule fb (jako konkurencje) po macoszemu jak nofollow.

    • Sławek Gdak

      Odpowiedź Odpowiedź 13 listopada, 2017

      Kamil bez sensu produkować content na Facebooku. Nie jest indeksowane, nie będzie Ci generować ruchu z Google i jak Google strzeli focha zamknie Ci FanPage, a Ty zostaniesz z niczym.

* pole wymagane