LEKCJA 1

Gościnne blogowanie

Poziom2-lekcja1-goscinne-blogowanie-optymalizacja from Blog.Gdaq.PL on Vimeo.

OPIS LEKCJI

W tej lekcji omawiam technikę linkowania z artykułów gościnnych umieszczanych na innych stronach, blogach.

Dzięki tej technice masz możliwość zaprezentowania się przed zupełnie nowym gronem odbiorców, którzy możliwe, że wcześniej nawet nie wiedzieli o Twoim istnieniu. Pisząc na stronie innego autora występujesz w roli specjalisty z danej branży, a autor serwisu wpuszczając Cię na niego zaświadcza o Twoim profesjonalizmie.

W przypadku tej techniki dużo większe znaczenie może mieć kreowanie Twojego wizerunku niż sam link. Jeśli wybierzesz do współpracy blogera, który ma podobny target do Twojego może się okazać, że ten artykuł nie tylko pozwoli Ci na pozyskanie linka, ruchu, ale także potencjalnych klientów.

Krok po kroku pokażę Cię m.in: w jaki sposób linkować, jak przeprowadzić cały proces od poznania autora strony, poprzez nawiązanie kontaktu, zbudowanie z nim relacji, napisanie odpowiednio artykułu, a także co zrobić po publikacji artykułu, aby zwiększyć jego zasięg.

Kliknij tutaj >> i skorzystaj z 5 bonusów dołączonych do tej lekcji, a w tym szablon e-maila wysyłanego do blogerów i oceny jakości stron, a także 100 zł na publikacje artykułów w WhitePress.

 

A oto jakie efekty udało się uzyskać dzięki wykorzystaniu tej metody na stronie drobnego przedsiębiorcy. Pod tym linkiem >> możesz obejrzeć video z dokładnym wyjaśnieniem tego case study.

LINKI DO LEKCJI

  • MozBar - wtyczka SeoMoz do Google Chrome

LISTA ZADAŃ DO WYKONANIA

KOMENTARZE

4 komentarze

  • Artur Wiktor

    Odpowiedź Odpowiedź 22 listopada, 2015

    Artykuły gościnne dają trwały efekt. Kiedyś juz to wykorzystywałem i teraz zrobię to ponownie. Dziękuję Sławku za kilka ciekawych wskazówek, o których nie miałem pojęcia 🙂

  • Kamil Pytka

    Odpowiedź Odpowiedź 12 lipca, 2017

    Wszystko super – tylko co w sytuacji kiedy dla danej branży praktycznie nie ma blogów.

    • Sławek Gdak

      Odpowiedź Odpowiedź 13 lipca, 2017

      W takiej sytuacji należy szukać blogów pokrewnych tematycznie gdzie znajduje się nasza grupa docelowa.

      • Kamil Pytka

        Odpowiedź Odpowiedź 13 lipca, 2017

        Niestety to nie takie proste – również podobnych tematycznie – wartościowych blogów jest mało. Jest spora liczba stron informacyjnych (nie blogów) z których można by linkować ale na 100 wysłanych maili dostałem 2 linki :/

* pole wymagane