LEKCJA 2
Odzyskiwanie mocy linków |
INFORMACJE O LEKCJI
OPIS LEKCJI
Z tej lekcji dowiesz się w jaki sposób pozyskiwać linki z miejsc gdzie już wspomniano o Tobie, ale zapomniano o umieszczeniu linka przykładowo w jakimś artykule wspomniano o Tobie czy Twojej firmie.
Czym aktywniej firma działa w internecie tym więcej pojawia się o niej informacji i więcej możliwości pozyskania takich linków. Warto już od początku monitorować swoją markę w internecie, aby dbać nie tylko o linki, ale i wizerunek firmy i razie zauważenia niepokojących informacji móc szybko reagować.
W tym celu pokażę Ci darmowe jak i płatne oprogramowanie za pomocą, które automatycznie będziesz informowany gdy tylko jakiekolwiek informacje o Tobie pojawią się w internecie.
Dzięki bonusom dołączonym do tej lekcji dużo łatwiej będzie Ci ją wdrożyć. Otrzymujesz ode mnie m.in.: darmowy dostęp do SentiOne (1 miesiąc) i Brand24 (2 miesiące). Kliknij tutaj >> by je odebrać.
Już w przyszłym miesiącu w bonusie dostęp do 1,5 godzinnego szkolenia z audytów seo!
LINKI DO LEKCJI
- SentiOne - narzędzie do monitorowania obecności marki w internecie
- Brand24 - narzędzie do monitorowania obecności marki w internecie
- Google Alerts - narzędzie Google do monitorowania obecności marki w internecie
LISTA ZADAŃ DO WYKONANIA
CZEGO SIĘ DZIŚ DOWIESZ?
- Ja za darmo monitorować informacje o Tobie w internecie?
- Jak pozyskiwać bezpłatnie tematyczne linki?
W NASTĘPNYCH LEKCJACH
- Metoda znana, ale nie koniecznie poprawnie wykorzystywana. Wiele osób bardzo ją bagatelizuje, a potrafi generować niemało ruchu, a także zbudować nasz wizerunek w branży.
- Druga metoda to darmowa reklama w czystej postaci. Zyskasz link, rozgłos, opinie.
- Ostatnia metoda dla bardziej doświadczonych osób, które nie boją się pokazywać publicznie 🙂
POMOC
Jeśli masz jakiekolwiek pytanie dotyczące lekcji możesz napisać o tym na naszej tajnej grupie na facebooku >>, albo też zgłosić sprawę do systemu wsparcia >>.
2 komentarze
Andrzej Borkowicz
22 lutego, 2016Ha, tu zdałem sobie sprawę, że to monitorowanie Google Alert można prowadzić pod kątem wyszukiwania różnego rodzaju zapytań na forach. W mojej branży wiele osób pyta się innych np. „jak to zrobić” lub „czy warto…” i rodzi się okazja do odpowiedzi z linkiem pod spodem. Tworzy się marka i link w jednym.
Dzięki Sławku.
Pozdrawiam.
Sławek Gdak
22 lutego, 2016Dokładnie Andrzej! Fora, blogi, a w innych narzędziach znajdziesz jeszcze info z social media.