LEKCJA 2

Odzyskiwanie mocy linków

Poziom2-lekcja2-nie-dzialajace-linki-optymalizacja from Blog.Gdaq.PL on Vimeo.

OPIS LEKCJI

Z tej lekcji dowiesz się w jaki sposób pozyskiwać linki z miejsc gdzie już wspomniano o Tobie, ale zapomniano o umieszczeniu linka przykładowo w jakimś artykule wspomniano o Tobie czy Twojej firmie.

Czym aktywniej firma działa w internecie tym więcej pojawia się o niej informacji i więcej możliwości pozyskania takich linków. Warto już od początku monitorować swoją markę w internecie, aby dbać nie tylko o linki, ale i wizerunek firmy i razie zauważenia niepokojących informacji móc szybko reagować.

W tym celu pokażę Ci darmowe jak i płatne oprogramowanie za pomocą, które automatycznie będziesz informowany gdy tylko jakiekolwiek informacje o Tobie pojawią się w internecie.

Dzięki bonusom dołączonym do tej lekcji dużo łatwiej będzie Ci ją wdrożyć. Otrzymujesz ode mnie m.in.: darmowy dostęp do SentiOne (1 miesiąc) i Brand24 (2 miesiące). Kliknij tutaj >> by je odebrać.

Już w przyszłym miesiącu w bonusie dostęp do 1,5 godzinnego szkolenia z audytów seo!

LINKI DO LEKCJI

  • SentiOne - narzędzie do monitorowania obecności marki w internecie
  • Brand24 - narzędzie do monitorowania obecności marki w internecie
  • Google Alerts - narzędzie Google do monitorowania obecności marki w internecie

LISTA ZADAŃ DO WYKONANIA

2 komentarze

  • Andrzej Borkowicz

    Odpowiedź Odpowiedź 22 lutego, 2016

    Ha, tu zdałem sobie sprawę, że to monitorowanie Google Alert można prowadzić pod kątem wyszukiwania różnego rodzaju zapytań na forach. W mojej branży wiele osób pyta się innych np. „jak to zrobić” lub „czy warto…” i rodzi się okazja do odpowiedzi z linkiem pod spodem. Tworzy się marka i link w jednym.
    Dzięki Sławku.
    Pozdrawiam.

    • Sławek Gdak

      Odpowiedź Odpowiedź 22 lutego, 2016

      Dokładnie Andrzej! Fora, blogi, a w innych narzędziach znajdziesz jeszcze info z social media.

* pole wymagane