LEKCJA 6
Ciekawe treści |
INFORMACJE O LEKCJI
OPIS LEKCJI
Dobrej jakości, interesujące treści na stronie internetowej to największy jej atut. Dzięki temu zyskasz zupełnie za darmo linki, ruch, polecenia w social media, potencjalnych klientów, fanów Twojej marki...
Powiesz "Ok Sławek, ale skąd mam wiedzieć, które treści zainteresują ludzi najbardziej? Jakie pozwolą mi uzyskać najlepszy rezultat?".
W tej lekcji pokażę Ci krok po kroku jak znaleźć najciekawsze pomysły na treści, które już się sprawdziły w Twojej branży, dzięki czemu zagwarantujesz sobie sukces.
Jeśli zawsze chcesz trafiać w 10-tkę ze swoimi treściami, zdobywać tysiące czytelników i potencjalnych klientów zupełnie za darmo to koniecznie obejrzyj ten materiał.
Tym razem mam dla Ciebie 2 bonusy w tym szablon oceny konkurencyjności frazy kluczowej, abyś przed przygotowaniem treści mógł sprawdzić czy nie wybrałeś zbyt trudnej frazy do pozycjonowania dla tej treści. Odbierz bonusy >>
LISTA ZADAŃ DO WYKONANIA
CZEGO SIĘ DZIŚ DOWIESZ?
- Jak znaleźć najlepsze artykuły konkurencji?
- Jak napisać lepszą treść niż Twoja konkurencja?
- Jak aktualizując treść konkurencji możesz zdobywać ruch?
- Jak bezpłatnie pozyskać linki do Twoich treści?
- Jak promować treści na Twoje stronie?
- Jakie mogą być powody braku powodzenia tej strategii?
- Szablon oceny konkurencyjności frazy
Pobierz szablon, który pomoże Ci dokonać oceny konkurencyjności frazy kluczowe.
W NASTĘPNYCH LEKCJACH
- Metoda banalna do zastosowania na każdej stronie. Osobiście kilka tygodni temu dzięki tej metodzie udało mi się wejść na jedną z fraz z 14 pozycji na 4 w zaledwie 5 dni
- Druga z metod wymaga dość dużego zaangażowania, ale pozwala na pozyskanie linków z jednej z najbardziej wiarygodnych witryn w internecie, więc wartość takiego linka jest ogromna!
- Ostatnia z metod pozwala na pozyskiwanie linków ze starych, zaufanych, mocnych witryn bardzo nie wielkim kosztem.
POMOC
Jeśli masz jakiekolwiek pytanie dotyczące lekcji możesz napisać o tym na naszej tajnej grupie na facebooku >>, albo też zgłosić sprawę do systemu wsparcia >>.