LEKCJA 6
Konkursy |
INFORMACJE O LEKCJI
OPIS LEKCJI
Konkursy często są wykorzystywane w świecie marketingu do promocji nowego produktu/usługi, jednak większość osób zupełnie zapomina o ogromnym potencjale bezpłatnego pozyskiwania linków za ich pomocą.
To kolejna z metod, która pozwoli Ci pozyskać w bardziej masowy sposób porządnej jakości linki.
Konkursy mogą spełniać wiele różnych celów. Podstawą dla Ciebie będzie pozyskanie linków, ale zwróć też uwagę, że dzięki konkursowi zwiększysz liczbę odwiedzin Twojej strony, rozpoznawalność Twojej marki, być może zasięg w social media, czy kanału na YouTube wszystko zależy od postawionych celów konkursowi.
Z materiału video dowiesz się nie tylko jak przygotować i przeprowadzić taki konkurs, ale bardzo ważne, żeby też wiedzieć też jak go wypromować, aby dotarł do jak największej liczby osób i, abyś Ty jak najwięcej na tym zyskał.
Tym razem mam dla Ciebie 2 bonusy >>, które pomogą Ci w realizacji kolejnych metod linkowania.
LISTA ZADAŃ DO WYKONANIA
CZEGO SIĘ DZIŚ DOWIESZ?
- Kiedy warto organizować konkursy?
- Jaką wybrać nagrodę, aby zaangażować ludzi do uczestnictwa w konkursie?
- Dlaczego dawanie w nagrodę swoich produktów nie zawsze może być dobrym pomysłem?
- Jak przeprowadzić konkurs, aby pozyskać do niego jak najwięcej osób?
- Jakie postawić wymogi w konkursie, aby uzyskać najlepszy efekt?
- W jaki sposób promować konkursy?
- Na jakie kwestie prawne uważać podczas organizacji konkursu?
W NASTĘPNYCH LEKCJACH
- Metoda banalna do zastosowania na każdej stronie. Osobiście kilka tygodni temu dzięki tej metodzie udało mi się wejść na jedną z fraz z 14 pozycji na 4 w zaledwie 5 dni
- Druga z metod wymaga dość dużego zaangażowania, ale pozwala na pozyskanie linków z jednej z najbardziej wiarygodnych witryn w internecie, więc wartość takiego linka jest ogromna!
- Ostatnia z metod pozwala na pozyskiwanie linków ze starych, zaufanych, mocnych witryn bardzo nie wielkim kosztem.
POMOC
Jeśli masz jakiekolwiek pytanie dotyczące lekcji możesz napisać o tym na naszej tajnej grupie na facebooku >>, albo też zgłosić sprawę do systemu wsparcia >>.